مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 52
راهبردهاي توسعه پايدار در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالي آموزش و پرورش و آموزش عالي در ايران در برنامههاي توسعه كشور ما نيروي انساني جايگاهي ويژه و نقشي محوري دارد و سهمي بهسزا در توسعه پايدار ايفا ميكند. آموزش و پرورش متوليان اصلي تربيت نيروي انساني متخصص و كارآمد در ميان ساير بخشها، موقعيتي خاص و مأموريتي ويژه در برنامههاي بلندمدت توسعه دارند. از اين رو، تدوين و تنظيم برنامههاي پنجساله در اين دو بخش از حساسيت بالايي برخوردار است. مجموعه حاضر سند ملي توسعه آموزش و پروش و همچنين آموزش عالي نام دارد و در تهيه آن، چشمانداز 20 ساله جمهوري اسلامي ايران مصوب مجمع تشخيص مصلحت نظام، قانون برنامة چهارم و قانون اهداف وظايف و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش و همچنين وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به عنوان مهمترين اسناد فرابخشي براي تعيين سياستها و تشخيص اولويتها مورد توجه قرار گرفته است. در اين بررسي به تعداد دانشآموزان و همچنين تعداد دانشجويان در پايان برنامه سوم توسعه و وظايف و تكاليف برنامه چهارم، تهديدها و محدوديتهاي آن اشاره شده است. تعداد دانشآموزان در پايان برنامه سوم توسعه پيشبيني عملكرد سال تحصيلي 84-83 كه شامل نوآموزان دوره آمادگي يكساله، دانشآموزان ابتدايي، راهنمايي، متوسطه و پيشدانشگاهي، استثنايي و نظير آن در جدول زير آمده است. رديف عنوان شاخص يا هدف كمي واحد متعارف پيشبيني عملكرد سال 84-83 (سال پاياني برنامه) 1 تعداد نوآموزان دوره آمادگي يكساله هزار نفر 470 2 دانشآموز ابتدايي هزار نفر 6,400 3 دانشآموز راهنمايي هزار نفر 4,500 4 دانشآموز متوسطه و پيشدانشگاهي هزار نفر 4,700 5 دانشآموز استثنايي هزار نفر 80 6 جمع دانشآموزان هزار نفر 16,150 7 دانشآموز تيزهوش (سرآمد) هزار نفر
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 21,500 تومان