مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
سوخت رسانی انژکتوری: برای تشریح این بخش فقط به تفاوتهای آن با سیستم کاربراتوری می پردازیم. در سیستم انژکتوری پمپ بنزین حتما الکتریکی بوده و دیگر قطعات توضیح داده شده غیر از کاربراتور با همان وظایف وجود دارند اما کاربراتور حذف گردیده و سیستم تزریق سوخت(انژکتوری)جای آنرا گرفته است. در یک نگاه ساده می توان گفت که سیستم سوخت رسانی انژکتوری از باک شروع شده سپس یک پمپ بنزین الکتریکی قرار گرفته ،بعد فیلتر سوخت و سوخت که با فشار از فیلتر گذشته و وارد ریل سوخت می گردد. برای راحتی در درک مطالب،قطعات بکار رفته در سیستم انژکتوری را جداگانه بررسی می نماییم. ۱-حس کننده ها(سنسورها): تشکیل شده از قطعات حساسی که هر کدام به طور جداگانه در یک قسمت از خودرو قرار گرفته و اطلاعات مورد نیاز مانند:دمای آب یا سرعت خودرو و ...را به CUE می فرستند. ۲-واحد کنترل الکترونیکی (مغز خودرو یا ECU ): این بخش در اصل مغز خودرو بوده که اطلاعات را از سنسورها گرفته و پردازش می نماید. سپس دستور های اجرایی را به عملکرد های مختلف صادر می کند. ۳-عملکرد ها: این قطعات توانایی انجام فعالیت هایی را با فرمان هایی که از ECU میگیرند را دارا می باشند،مانند انژکتور که با فرمان گرفتن به مقدار زمان های متفاوت دریچه ی خود را باز می نماید تا سوخت از آن گذشته و تزریق گردد. اجزاء مسیر تامین سوخت سیستم های سوخت رسانی انژکتوری: ۱-باک(مخزن بنزین): باک از فلز یا پلاستیک خاصی ساخته می شود و معمولا در اتومبیل های استاندارد (موتور جلو)برای ایمنی بیشتر در عقب اتومبیل و در زیر شاسی نصب می کنند ولی در اتومبیل های موتور عقب در جلو یا وسط اتومبیل نصب می گردد. باک دارای یک لوله ورودی یا پر کن و
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان