محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 480
  • بازدید دیروز : 384
  • بازدید کل : 3896872

تحقیق درباره سرکه


تحقیق درباره سرکه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:17

نتايج تحقيق و بررسی دانشمندان در مورد فوايد سرکه سيب و خواندنيهايی دربارهسرکه
امروز از تلفيق چند مقالخ علمی و مفيد و نتايج تحقيق دانشمندان راجه بهسرکه برای شما عزيزان مقاله ای کامل و جامع در راستای دانستنيهای سرکه و نحوهاستفاده آن ارائه کرده ام اميدوارم مورد استفاده و بهره عزيزان قرارگيرد...
سرکه
تعریف: سرکه مایع ترشی است که از اکسید شدناتانول موجود در آب سیب، ماء الشعیر و موادی از این قبیل به دست می آید. معمولاً 3تا 5 درصد از حجم سرکه ها، اسید سیتریک می باشد. البته سرکه های طبیعی، اسیدتاتاریک و اسید سیتریک کمتری دارند.
تولید سرکه: معمولاً با اضافه نمودنمادر سرکه به آب سیب یا امثال آن، سرکه تهیه می کنند. عمل اکسید شدن را باکتری اسیداستیک انجام می دهد. این باکتری در سال 1864 م توسط لوئی پاستور کشف شد.
استفاده از سرکه در پخت و پز :برای طعم و مزه دادن به انواع غذاها از سرکهبه عنوان نوعی چاشنی استفاده می کنند. در تهیه ی انواع ترشی هم این ماده بسیارکاربرد دارد.
سرکه مالت :این نوع سرکه را با مالت کردن جو درست می کنند. درفرایند مالت کردن، نشاسته موجود در دانه جو به قند تبدیل می شود. سپس از این قند،آب جو پدید می آید که با گذشت زمان این ماده تبدیل به سرکه می شود. روشی دیگر،استفاده از محلول 4ـ 8 درصدی اسید استیک است که با استفاده از کارامل، آن را رنگیکرده اند.

مردمان آمریکایی و انگلیسی معمولاً از سرکه مالت همراه با غذایماهی و سیب زمینی سرخ کرده استفاده می کنند.
سرکه سفید: این نوع سرکه را باتقطیر سرکه مالت تهیه می کنند. البته می توان آن را تنها با مخلوط نمودن اسید استیکبا آب هم تهیه نمود.
سرکه حنایی رنگ: این نوع سرکه بسیار معطر است که موادتشکیل دهنده آن را باید مدت زیادی بگذارند بماند تا این نوع سرکه تولید شود. سرکهحنایی رنگ در کشور ایتالیا تهیه می شود.


مبلغ قابل پرداخت 19,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 235

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما