محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1297
  • بازدید دیروز : 1376
  • بازدید کل : 3928475

مقاله درباره سرطان


مقاله درباره سرطان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:14

سرطان چيست؟

 

 

امروزه دائما نام " سرطان " را مي شنويم شايد اين مسئله را بارها شنيده باشيم که افراد بسياري به دليل اين بيماري جان خود را از دست داده اند .

11تا 17 مهرهفته سرطان نامگذاري شده است ، هفته اي که در آن اطلاع رساني درباره اين بيماري بيشتر است . بر آن شديم مطالبي را جهت شناخت اين بيماري و پيشگيري از ابتلا به آن ارائه نماييم.

 

 

 

سرطان يعني رشد ، تکثير و گاهي انتشار غير طبيعي سلولهاي بدن. جسم انسان از ميليونها ميليون سلول تشکيل شده است که در کنار هم ، بافتهايي مانند ماهيچه ها ، استخوان و پوست را مي سازند. اغلب سلولهاي طبيعي بدن در پاسخ به تحريکاتي که از داخل و خارج بدن به آنها وارد مي شود، رشد و توليدمثل مي کنند و در نهايت مي ميرند. اگر اين فرآيند در مسير تعادل و صحيح خوداتفاق بيفتد ، بدن سالم مي ماند و عملکرد طبيعي خود را حفظ مي کند. اما مشکلات ، زماني شروع مي شود که يک سلول طبيعي دچار " جهش " و يا تغيير شده و به سلول سرطاني تبديل مي شود.


مبلغ قابل پرداخت 19,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 484

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما