محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1344
  • بازدید دیروز : 819
  • بازدید کل : 3921477

مقاله درباره فایبر گلاس


مقاله درباره فایبر گلاس

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:18

مقدمه

لوله هاي فايبرگلاس ، از الياف شيشه آغشته به رزين توليد مي شوند. اين تركيب ممكن است مواد اضافي ديگري از جمله ماسه هاي پركننده (سيليس) يا Platelet fillers, thixotropic agents pigments يا dyes را شامل شود.

با انتخاب مناسبي از الياف شيشه ، رزين ، پركننده و طراحي مي توان به دامنه وسيعي از عملكرد دست يافت. در طي سالها آزمايش با مواد متنوع و مخلف نامهاي مختلفي براي لوله هاي فايبرگلاس معرفي شده است. از جمله لوله ساخته شده از رزين تقويت شده ضد حرارت thermosetting (در اثر تغيير حرارت خصوصيات فيزيكي آن تغيير نمي كند) (RTRP) ، لوله هاي ساخته شده از پلاستيك تقويت شده (RPMP) و لوله پلاستيكي تقويت شده با الياف شيشه (GRP) (Glass Fiber) و لوله پلاستيكي تقويت شده به كمك الياف شيشه (FRP) و … مي باشد. لوله هاي فايبرگلاس نيز بر اساس روش توليد، پيوسته يا گريز از مركزدسته بندي مي شوند. بهمين ترتيب انواع رزينهايي كه در لوله بكار مي رود شامل : رزين هاي اپوكسي. پولي استر يا وينيل استر مي باشد.

صرفنظر از امكان توليد با تركيبات مختلف ، عموما اين لوله هرا لوله فايبرگلاس مي نامند. اين اسم تمام انواع تركيبات لوله را پوشش مي دهد.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 19,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 182

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما