محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 1615
  • بازدید کل : 3946989

تحقیق درمورد ترانسفورماتور


تحقیق درمورد ترانسفورماتور

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:111

1ـ تعريف ترانسفورماتور

ترانسفورماتور دستگاه الكتريكي است كه ورودي و خروجي آن انرژي الكتريكي است اين دستگاه در نوع انرژي الكتريكي تغييراتي ايجاد نمي‏كند بلكه قادر است در اندازه‏‏هاي كميتهاي تشكيل دهنده انرژي الكتريكي (از قبيل مقدار جريان ، ولتاژ ، زاويه فاز و …) تغييراتي ايجاد كند .

ترانسفورماتور يكي از وسائل بسيار مهم تبديل كميات جريان و ولتاژ الكتريكي متناوب است : كه برخلاف ماشين‏هاي الكتريكي كه انرژي الكتريكي و مكانيكي را بهم تبديل مي‏كنند ، ترانسفورماتور در نوع انرژي تغييري نمي‏دهد .

بلكه ولتاژ و جرياني را به همان فركانس ولي متناوب از نظر مقدار تبديل مي‏نمايد يا با بيان ديگر ترانسفورماتور يك وسيله الكترومغناطيسي ساكن است كه مي‏تواند انرژي جريان متناوبي را از يك مداري به مداري ديگر فقط با حفظ اندازه فركانس جريان متناوب انتقال دهد به طوري كه انرژي با ولتاژ پايين را تبديل به همان انرژي با ولتاژ بالاتر نمايد و هم چنين جريان را از مقدار داده شده در يك مدار به جرياني به اندازه متفاوت در مدار ديگر تبديل كند .


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 303

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما