مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 48
مقدمه : در يادگيري و شناخت برنامه، با طراحي نرم افزار محاوره اي ، كارها زيادي انجام مي شود نسبت به يادگيري نوع لمسي كه بايد با نوشتن شعر سرو كار داشته باشد . (Ted Nelson (22j) شايد هيچ عاملي ديگري ظاهر IS را تغيير نداده باشد. كه به صورت قابل توجهي به عنوان ظهور سريع السير و سازگاري وب گسترده جهاني (www) است و در هر مركز از اين مهاجرت از محيط سنتي به محيط هاي تجاري (آن لاين) ، يك رابطه هاي متقابلي بين كاربران خاص و سايت هاي وب شركت ها موجود است . مصرف كنندگان و افراد تاجر ( و كساني كه در اين زمينه به كار و تجارت مشغول هستند ) به صورت روز افزون به www روي مي آورند و به دنبال جستجو كردن اطلاعاتي نسبت به كالاها و خدمات هستند. در سال 1999، 55 ميليون به غير از اين كاربران اينترنتي ( كه حدود 92 ميليون تخمين زده شده است) . به دنبال مقايسه كردن قيمت ها و ويژگي هاي محصولات در اينترنت هستند ( در آمريكا ي شمالي) در حالي كه حدود 28 ميليون كاربر به صورت واقعي خريد اينترنتي انجام دادند) در اينجا وب سايت به عنوان يك رابط بين يك كاربر و يك شركت ، نقش ايفا مي كند . و طرح وب سايت (طرح موفق و كارآمد) بايد به عنوان يك پيش نياز براي تاسيس يك ابلاغ تجاري اينترنتي ديده شود. به راستي، طرح رابط موثر و كارآمد ، يك اولويت تحقيقي در تجارت الكترونيكي توسط موسسه علمي ملي است . و رابط كاربر گرافيگي در www به كار گرفته شد و به عنوان يكي از فاكتورهاي تصميم گيري شناخته شده است . كه تجارت الكترونيكي را تشكيل مي دهد و اين به صورت مستقيم مرتبط با ناتوانايي (عدم توانايي) كاربران است كه بتوانند يك سري اطلاعاتي را پيدا كنند و اينكه به اطلاعاتي مطلوب هم دروب و هم در سايت هاي وب تجاري دسترسي پيدا كند . اگرچه مقالات صنعتي و اطلاعات در مورد بكارگيري هاي
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 15,500 تومان