مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 142
نام درس: سنجش و اندازه گيري عنوان درس: سئوالات چند گزينه اي هدف كلي: آشنايي دانشجويان با سوالات چند گزينه اي مقدمه: پرسشها بهترين راه انگيزش افكار و فعاليت هاي فراگيران است و براي تحريك و برانگيختن فكر، سنجش ميزان اطلاعات آموخته شده و وادار كردن فراگيران به فعاليت هاي بيشتر بكار مي روند. يكي از انواع آزمون و پرسش ها، آزمون هاي چند گزينه اي است. ابتكار و مهارت در گنجاندن مفاهيم در يك مسئله خاص در سوالات چند گزينه اي به گونه اي كه طراحي اين نوع سوالات را نيازمند به دقت و اطلاع كافي از خصوصيات و چگونگي طراحي ميكند. اهداف رفتاري: پس از پايان اين درس دانشجو بايد قادر باشد: ساختار سئوالات چند گزينه اي را توصيف كند. چگونگي طراحي يك سئوال چند گزينه اي را تشريح كند. خصوصيات تنه (stem) در سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد. خصوصيات گزينه ها در سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد. قراردادن محل پاسخ صحيح (در گزينه ها) را مورد بحث قرار دهد. ارزيابي سطوح مختلف يادگيري توسط سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد راه حل هاي پيشنهادي جهت كاهش احتمال حدس زدن پاسخ صحيح در سوالات چند گزينه اي را مورد بحث قرار دهد. نحوه نمره گزاري در سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد. امتيازات سوالات چند گزينه اي را بر شمارد معايب سوالات چندگزينه اي را بنويسد. ميزان اعتبار سوالات چند گزينه اي را مورد بحث قرار دهد. راههاي سنجش روايي سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد. درجه دشواري يك سوال چند گزينه اي را تعيين كند. درجه تميز يك سوال چند گزينه را مشخص كند. نحوه تدريس: تدريس اين درس بصورت سخنراني، بحث و پرسش و پاسخ و به مدت 90 دقيقه و با استفاده از وسائل سمعي وبصري (اورهد) انجام خواهد شد. تكاليف فراگيران: مشاركت
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 51,800 تومان