مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 21
مقدمه امروزه براي هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازارهاي بينالمللي در راتساي افزايش سهم بازار و توسعه صادرات ، بازاريابي انديشيده ضرورت خاص خود را دارد. عرضه محصولي خوب با قيمتي مناسب ، بکارگيري روشهاي مطلوب توزيع، استفاده از تبليغات آگاهکننده و هدفمند و از همه مهمتر شناسائي رقبا، فرصتها و تهديدهاي محيطي، از لازمهها و عناصر موثر در کسب سهم مناسب در تجارت جهاني ميباشد. رساله حاضر در راستاي هدف فوق تحت عنوان "بررسي تطبيقي شيوههاي بازاريابي صادرات گلهاي تزئيني ايران با رقيب عمده (هلند)" انتخاب شده است که به شناسائي و ارزيابي الگوها، روشها و شيوههاي بازاريابي گل و گياهان زينتي کشور ايران و هلند در يک بازار ثالث پرداخته است و از طريق تجزيه و تحليل تطبيقي آنها، بمنظور توسعه صادرات گلهاي تزييني ايران در بازارهاي جهاني خصوصا بازار کويت ، اقدام به الگوبرداري از شيوههاي اثربخش بازاريابي کشور هلند که در رديف اولين صادرکننده گل و گياه در جهان بوده و 68 درصد از سهم بازار جهاني گل و گياه را به خود اختصاص داده است ، نموده است . ساختار پاياننامه مشتمل بر شش فصل است ، بطوريکه فصلهاي اول و دوم به ترتيب تحت عناوين کليات و مباحث و موضوعات تئوريک در برنامهريزي بازاريابي بينالمللي ميباشد که اطلاعات فصول مذکور از طريق مراجعه به منابع اطلاعات ثانويه جمعآوري گرديده است . فصل سوم به بررسي و ارزيابي موقعيت و شيوههاي بازاريابي صادرات گلهاي زينتي هلند پرداخته است که نحوه مديريت بازاريابي، روشهاي رقابتي و آميختههاي بازاريابي اين کشور را در بازار کويت توسط مشاهده، پرسشنامه و رجوع به اطلاعات ثانويه، مورد شناسايي قرار داده است . فصل چهارم شيوههاي بازاريابي صادرکنندگان گلهاي زينتي ايران را در کشور کويت مورد بررسي قرار داده و از طريق مشاهده پرسشنامه و مصاحبه، نقاط قوت و ضعف بازاريابي گلهاي زينتي ايران را در بازار مذکور، مشخص نموده است . فصل پنجم به بيان طرح تحقيق و فرضيههاي اصلي و فرعي و تجزيه و تحليل آماري دادهها پرداخته است . در فصل ششم به بررسي و ارزيابي نتايج حاصل از آزمون
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 11,300 تومان