مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 84
موضوع تحقيق : آموزش امـــلاء تهيه كننده : مصطفي غيور صفّار آموزگار منطقه تبادكان ارديبهشت 1385 بسم الله ارحمن الرحیم فهرست مطالب - مقدمه .................................................................................................................4 - تعریف املا.........................................................................................................5 - اهداف آموزش املا............................................................................................5 - روشهای تدریس آموزش املا در کلاس..........................................................6 1. روش آزمون- مطالعه- آزمون.......................................................................7 2. طرح پژوهشی بررسی مشکلات املایی از دیدگاه زبان شناختی.................8 3. روش مطالعه و آزمون...................................................................................11 4. روش نمایش ..................................................................................................12 5. روش تصحیح انفرادی ..................................................................................12 6. روش چند حسی ............................................................................................12 7. کاربرد جمله سازی در زنگ املا ...................................................................13 8. آشنا کردن دانش آموزان با متن املا ............................................................13 9. جمله سازی با کلمات مشابه .........................................................................14 10. شبیه اما متفاوت .........................................................................................14 11. ساختن کلمات با کارت حروف ...................................................................15 12. آموزش املای ابزاری یا روش چند حسی ...............................................15 - علت های ضعف دانش آموزان در دروس دیکته .......................................16 - انواع مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان و راهبرد ها ..........................17 1. جدول بررسی اشکالات املایی ..................................................................18-19 2. ضعف در حافظه دیداری و راهکارهایی برای تقویت آن .........................19 3. ضعف در حافظه تمیز دیداری و راههای تقویت آن .................................21 4. ضعف در حافظه توالی دیداری و راههای تقویت آن ...............................22 5. ضعف در حافظه شنیداری و راههای تقویت آن .....................................22 - نتیجه گیری و چكيده .............................................................................24-25 - فهرست منابع و ماخذ ................................................................................26 مقدمه مهارت معلمان در اجرای فعالیت های آموزشی در افزایش یادگیری دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد معلمان باید در نظر داشته باشند که نقش آنها تنها ارائه اطلاعات و معلومات به دانش آموزان نیست؛ بلکه مهمترین وظیفه ای که
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 32,700 تومان