مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 12
ايرانسل (ایرانسل (به انگلیسی: Irancell) عرضه کنندهٔ سیم کارتهای تلفن همراه در ایران است. این شرکت حاصل سرمایهگذاری مشترک شرکت امتیان آفریقای جنوبی (۴۹ درصد) و شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱ درصد) میباشد. شرکت گسترش الکترونیک ایران در حال حاضر دو سهامدار عمده دارد[۱]: تاریخچه در پاییز ۱۳۸۴ (نوامبر ۲۰۰۵)، قرارداد سهامداران میان شرکت گسترش الکترونیک ایران و امتیان منعقد شد. در ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد. واگذاری و توزیع سیمکارتهای شرکت ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۵ آغاز شد. خدمات ایرانسل هماکنون در ایران خدمات نسل ۲.شبکه جیاسام(GSM) را ارائه میدهد. از جمله خدمات ایرانسل میتوان به جیپیآراس (GPRS)-خدمات پیام چندرسانهای (MMS)- اساماس - سیستمE-care و E-charge را نام برد ماهیت روشن و شفاف نشان تجاری ایرانسل، ریشه در ارزشهای زیر دارد: نوآوری/ سادگی عناصر لازم – تصور، دید عمیق، خلاقیت o انجام امور به نحوی متفاوت o ایجاد ارتباطاتی که ناممکن بنظر می رسند o آنچه که انتظارش نمی رود، از حد انتظار فراتر میرودروابط/ مشتری مداری عناصر لازم – کار گروهی، دوستانه، خودمانی، گرم و صمیمی o ارتباط با مردم در سطح خودشان o احساس همدلی برای هر شرایط خاصی که در آن قرار دارند o ایجاد ارتباط با مشتریان خود (داخلی و خارجی)درستی/ عدالت عناصر لازم – اصول محکم، مورد اعتماد بودن، با هم بودن o ما هستیم، بخاطر شما مشتری گرامی o ما هستیم، بخاطر شما کارمند گرامی o با اعتماد و اطمینان شما
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 10,900 تومان