مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 8
خط مشي شركت آب و فاضلاب مشهد از ابتداي تاسيس ، بر احترام به ارباب رجوع سعي در انجام بموقع قرار داد هاي منعقد با متقاضيان يا مشتركين و ثبت و نگهداري فعاليت هاي روزمره پايه ريزي و استوار گرديده بود . براي دستيابي به اين اهداف ، فعاليت هاي درون سازماني مانند تشكيل كميته هاي فني و تخصصي ، آموزش كاربردي كاركنان ، ايجاد سيستم مشاركت كاركنان (پيشنهادات) ، رايانه اي نمودن فعاليتها ، اصلاح شبكه ها و تاسيسات و . . . صورت مي گرفت ، ليكن وجود سيستمي كه با ايجاد آن بتوان سليقه ها را حذف نمود ،گردشهاي زائد را كاهش داد ، روشها را مستند و بهينه نمود ، به بهبود مستمر كيفيت و آموزش دائمي و كاربردي دست يافت ، پيش گيري ، شناسايي و رفع معايب نمود ،كاملا محسوس و اجتناب ناپذير مي نمود . تا اينكه در سطح كشور بحث نظام مديريت بر اساس سري استاندارد هاي ايزو 9000 توسط موسسات مربوطه و رسانه هاي گروهي مطرح شد كه در اين راستا وزارت نيرو سياست بسيار مثبتي اتخاذ كرد و شركتهاي تحت پوشش خود را تشويق به تفكر در خصوص استاندارد ايزو 9000 و استقرار آن نمود و شركت آب و فاضلاب مشهد نيز بدليل اهميت زياد موضوع . در اين خصوص مطالعات عميقي را آغاز نمود .با اين باور كه درراستاي افزايش بهره وري و ارتقاء كيفيت ، خدمات نيروي انساني به عنوان با ارزش ترين منبع و سرمايه اصلي سازمان مي باشد چنانچه : درقالب سيستم هاي نوين سازمان داده شود . وظايف آنها شفاف تعريف شودآموزش هاي تخصصي شغل خودرا ببينند . افزايش راندمان كاري حاصل آن خواهد بود كه بيش از همه خانواده شركت از آن بهره مند خواهد شد . به تبع آن رضايت مشتركين بدست خواهد آمد و دريك گردش تبادل خدمات و اطلاعات ، رضايت مشتري به سلامت روحي و رواني كاركنان كمك خواهد نمود .نداشتن رقيب در عرصه تأمين و توزيع آب
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 10,900 تومان