مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 8
تحلیل محتوای تبلیغات روزنامه همشهری تبليغات و زندگي روزمره امروزه تبليغات در زندگي روزمره ما نقش مهمي را ايفا مي كند .اگر در خيابان يا در مكان هاي مختلف به دور و بر خود توجه كنيم تبليغات فراواني مي بينيم كه هر كدام به جنبه اي از زندگي مربوط مي شوند .تبليغات از نياز هاي اساسي مانند خوراك ، پوشاك ، مسكن و وسايل جانبي مورد نياز در زندگي تا وسا يل آموزشي و سر گرمي را در بر مي گيرد . تبليغات در زندگي ما نقش مهمي را ايفا مي كند وبيشتر از طريق نا خود آگاه بر انتخاب ها و نحوه زندگي وروش ها يي كه ما براي رفع نياز به كار مي بريم تاثير مي گذارد .سر مايه داري در راستاي فروش محصولات ، ايجاد بازار مصرف در داخل يا سطح بين الملل صورت مي گيرد. تبليغات در روزنامه همشهري حجم كل مطا لب روزنامه همشهري 46464 سانتي متر مربع است كه 6088 سانتي متر آن را به تبليغات اختصاص داده اند . برخي صفحات داراي تبليغ نيست و برخي ديگر ، به ويژه صفحات ميانه ، داراي حجم بالايي از تبليغ گاه تا نصف صفحه و يا در مواردي تا كل صفحه ، تبليغاتي كه به صنعت ماشين سازي مي پر دازد ، مي با شند . با توجه به روزنامه هايي كه در بازه زماني ذكر شده بررسي شد نظم خاصي در ارائه تبليغات وجود داشت .محتواي تبليغات ،حجم آنها و جايگاهشان تقريبا در تمام شماره ها همانند بوده است . صفحه اول حدودا 300 سانتي متر مربع را به تبليغ اختصاص داده است . البته در برخي روزها صفحه اول از تبليغ كمتري استفاده كرده كه دليل اصلي اين كار را حجم بالاي اخبار آن روز مي توان دانست. حجم تبليغات صفحات ديگر در جد ول زير ارائه شده است : جدول حجم تبليغات در هر صفحه صفحات روزنامه حجم تبليغات صفحه دوم صفحه سوم صفحه چهار صفحه پنجم صفحه شش صفحه
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان