مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 23
به نام خدا پروژه ی طراحی اجزاء طراحی گیربکسHONDA 125 عکس هایی از نمای گیر بکس نمای شماتیک گیر بکس طراحي گيربكس به صورت دستي براي طراحي ما نياز به طراحي چرخدنده ها – طراحي شافت (محورها) وياتاقان هاي غلتشي داريم. علاوه بر آن بايد مكانيزمي كه مي خواهيم گيربكس طبق آن عمل مي كند را مشخص كنيم. براي اين منظور مكانيزمي را در نظر ميگيريم كه طبق آن توان ورودي وارد چرخ دنده انتقال توان شونده و با نسبت يك به يك به محور هميشه گرد كه پينيونهاي روي آن نصب شده اند به چرخ دنده هاي يك و دو منتقل شده و از شفت خروجي كه در راستاي شفت ورودي است خارج مي شود داده ها و اطلاعات موتور 1 – بيشترين توان خروجي موتور 75kw 2 –بيشترين سرعت زاويه ايي موتور 6000rpm 3 –تعداد دنده ها 4 4 –فاصله دو محور در داخل گيربكس 300mm 5 –ماكزيمم سرعت زاويه ايي براي دنده 1 1500rpm 6 –ماكزيمم سرعت زاويه ايي براي دنده 2 300rmp 7 –ماكزيمم سرعت زاويه ايي براي دنده 3 4800rmp 8 – ماكزيمم سرعت زاويه ايي براي دنده 4 6200rmp 9- جنس(فولاد AFST 1045 با فرايند ( CD 10- كيفيت ساخت خوب طراحي چرخ دنده انتقال توان به محور هميشه گرد زاويه فشار عمودي با دندانه هاي استاندارد در نظر ميگيريم.نسبت پينيون به چرخدنده در اين جفت 1 مي باشد/ K=Wg / Wp = 1 فاصله دو محور را با C نشان ميدهيم. C=300/m پس شعاعها را محاسبه
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان