مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 39
خدمات چيست ؟ به دليل تنوع خدمات ، تعريف آنها همواره كاري دشوار بوده است . آنچه اين امر را پيچيده تر مي كند اين واقعيت است كه به دليل نام حسوس بودن اكثر داده ها و ستاده ها ، غالباً درك و تشخيص راههاي انجام و عرضة خدمات آسان نيست . بسياري از مردم در تعريف كشاورزي يا توليد كالا با مشكل كمتري مواجهند ، اما از تعريف خدمات طفره مي روند . در اينجا دو ديدگاه وجود دارد كه محور اصلي را در بر مي گيرد : ـ خدمت ، كار و عملي است كه بوسيلة يك طرف به طرف مقابل عرضه مي شود . گرچه ممكن است اين روند با يك محصول فيزيكي در ارتباط تنگاتنگ باشد ، اما اين عمل لزوماً نامحسوس است و معمولاً به مالكيت هيچ يك از عوامل توليد منجر نمي گردد . ـ خدمات ،نوعي فعاليت اقتصادي اند كه با پيامد ايجاد تغيير مورد نظر در دريافت كنندة خدمت ـ يا به نيابت از او ـ در مكانها و زمانهاي خاص براي مشتريان ايجاد ارزش مي كنند و منافعي را مهيا مي نمايند . توليد كنندگان به عنوان فراهم آورندگان خدمات مراكز خدماتي سودآور در شركتهاي توليدي در حال تغيير دادن بسياري از شركتهايي هستند كه در زمينه هايي از اين قبيل رايانه ، خودرو ، تجهيزات مكانيكي و الكترونيكي مشهور هستند . خدمات تكميلي ( شامل مشاوره ، اعتبار ، حمل و نقل و تحويل ، نصب و راه اندازي ، آموزش و تعمير و نگهداري ) كه زماني براي كمك به فروش تجهيزات مطرح شده بودند ، امروز به سهم خود ، حتي براي مشترياني كه قصدخريد تجهيزات رقابتي را دارند ،به عنوان خدمات سود آور ارائه مي شوند . چندين توليد كنندة بزرگ ( شامل جنرال الكتريك و فورد ) ،درنتيجة توسعة سرمايه گذاريهاي اعتباري و واحدهاي استيجاري ، به عوامل مهمي در بخش صنايع خدمات مالي تبديل شده اند . به همين ترتيب ، بسياري از كارخانه هاي توليدي سعي دارند بسياري از جاذبه هاي رقابتي خود را بر روي تواناييهايشان در امر مشاوره ، تعمير و نگهداري
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 17,500 تومان