مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 3
مشخصات کلی : نام کتاب : هنر موضوع : طراحی مقطع : راهنمایی هدف کلی : دانش آموزان با طراحی آشنا می شوند . اهداف رفتاری : حیطه شناختی : فراگیر طراحی را تعریف کند ؟ حیطه عاطفی : با انواع خط یک شکل را بدست آورند ؟ حیطه حرکتی : یک طرح را ترسیم می کند ؟ روش تدریس : روشن سازی طرح تلقی. رسانه های آموزشی : گچ ، تابلو ، کارتهای شماره دار پرسشنا مه باز و بسته و ........ فعالیت های قبل از تدریس : با نام خداوند درس را شروع کرده و سلام و احوال پرسی ، حضور و غیاب ، دقت در وضع روحی و جسمی دیدن تمرینات قبلی . ارزشیابی تشخیصی : از دروس قبل سوالاتی از فراگیران می شود . آماده سازی : با استفاده از کارت های شماره گذاری شده فراگیران به 3 گروه 5 نفری تقسیم می شوند . فعالیت معلّم زمان فعالیت دانش آموز زمان 1- .تقسیم پرسشنامه های باز (تشریحی) بین فراگیران . 2- توزیع پرسشنامه بسته (چهار گزینه ای ) و اولویت بندی 1و2و3و4 بین فراگیران 3- معلم از هر گروه می خواهد که در مورد اولویت چهارم با همدیگر بحث و تبادل نظر کنند . 4- معلم جدولی را بر روی تخته کشیده که در آن نام گروه و شماره سوال و اولویت ها نوشته شده (1و2و3و4) 5- معلم گروها را راهنمایی می کند تا به اولویت چهارم به توافق برسند . 1 2 2 3 2 1- فراگیر با توجه به دانستهای خود به پرسشنامه بازپاسخ میدهد . 2- فراگیر پرسشنامه چهر گزینه ای را از روی الویت هر گزینه انتخاب می کند و شماره گذاری می کند (1و2و3و4) 3- فراگیران با گروه خود
مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان