مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 2
اهدافجزئي اهداف رفتاري حيطه ها آشناييباكاربردهاي نيمساز زاويه دانش آموزان بتواند سه مورد از زوايه و معرفي نيمساز زاويه رادر كلاس بيان كند. شناختي ( دانش) آشنايي با پرگار دانش آموز بتواند در مورد پرگار و موارد استفاده از آن توضيح مختصري بدهد. شناختي ( درك وفهم) آشنايي با وسايل كمكآموزشيرياضي دانش آموزان نسبت به مطالعه پيرامون ساخت پرگار و رسم زاويه علاقه نشان دهد.( ساخت پرگار بوسيلهي نخ وگچ) عاطفي آشنايي با برخي وسايل كمك آموزشي رياضي دانش آموزان بتواند در مورد نقش وسايل كمك آموزشي رياضي در يادگيري وسايلي بسازد يا مقالهاي بنويسد. تركيب آشنايي با چگونگي كار با پرگار دانش آموز بتواند با كمك معلم از پرگار استفاده كند. رواني حركتي فعاليت معلم فعاليت فراگيران زمان وارد كلاس مي شويم با بچه ها سلام واحوالپرسي مي كنيم واگر دانش آموزي روز قبل غايب بوده علت غيبت او را جويا مي شويم و به وضعيت جسمي وروحي رواني دانشآموزان توجه مي كنيم نام خداوند را روي تابلو مي نويسيم تاريخ را در سمت چپ تابلو مي نويسيم. بچه ها بلند مي شوند صلوات مي فرستند جواب سلام معلم را مي دهند. 2 دقيقه گروه بندي تعدادي كارت تهيه مي كنيم روي چهار عدد آنها كلمهي پرگار و روي سه عدد كلمهي خط كش را مي نويسيم دانش اموزان را به دو گروه تقسيم مي كنيم. دانش آموزان كارتهاي را برداشته هر كدام در گروه خودشان قرار مي گيرند. 2دقيقه ارزشيابي تشخيصي گروه يك: در مورد پرگار چه مي دانيد؟ گروه دو: به نظر شما از خط كش چه استفاده هايي مي شود؟ دانش آموزان به سؤالات پاسخ مي دهند. 3دقيقه جلب توجه و ايجاد انگيزه: وسايلي را كه تهيه كردهايم روي ميز كلاس مي گذاريم. دانش آموزان به وسايل توجه مي كنند
مبلغ قابل پرداخت 17,800 تومان