مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
Is Strategy at NZ Milk شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد پاول كارگ (دانشگاه كانتربري – نيوزيلند) باب مكوين (دانشگاه وياكاتو – نيوزيلند) خلاصة اجرايي EXECUTIVE SUMMARY شير اِن زد يك شير تازه ذخيره شده كوچك مي باشد كه در نظر گرفته مي شود كه استفاده شود در سطح وسيعي (IS) كه بيشتر رقابتي بشود. ايجاد صنعت (رفع ممنوعيت صنعتي) درسال 1997، تحويل سوپرماركت ها و خانه هاي پيمانكاران باعث شد كه شير از هر كدام توليد كنندگان منطقه اي (محلي) كه مورد نياز است، خريداري شود. اين باعث شده بود، كه هم فضاي رقابتي ايجاد شود و هم فرصت هاي مطابق با صنعت. شير اِن زد تأييد و تصديق شده بود (كاملاً قابل قبول بود.) و صاحبان صنايع مي بايستي رقابت سختي براي افزايش سهم خودشان در فروشگاه ها داشته باشند. آنها قبلاً بعضي فروشگاه هاي محلي شان را از دست داده بودند، كه رقيبان، خارج از منطقه بودند. امّا، همچنين، پيمان بسته بودند، كه ذخيره كنند، پارچه هاي پشمي را در سوپرماركت ها، خارج از رسم فروشگاه هاي منطقه. قابليت بهسازي توليد و سيستم توزيع در مناطق بوجود آمده بود، امّا شركت شير اِن زد، فهميده بود كه چگونه با نيازهاي مشتريان خود واكنش متقابل داشته باشد. مديران عمومي متقاعد شده بودند، به اينكه: اطلاعات سيستم يك وظيفة مهمي در جلوه دادن شير ان زد در مراحلي كه به زودي ادامه خواهند داد، دارد. يك مسير درست، در استفاده از اطلاعات سيستم، به صورتي كه محافظت كند از رشد سريع شير ان زد و يك تدبير و شيوة جديد نياز مي شد، اما اين شيوة جديد در ادامة مسير نامطمئن بود. Back GROUND كمپاني شير وانگاريا، به صورت يك شركت خصوصي در سال 1946 شكل گرفت، كه تأمين كند، خانه هاي توزيع شير را در شهرهاي درحال توسعه وانگاري. در سال 1990 نام
مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان