مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 4
نام درس: علومتجربي موضوع: انواع مخلوط مدت: 45 دقيقه شمارهي طرح درس: نام مدرسه: تعداد دانشآموزان: نفر نام دبير: كلاس: اول 1 تاريخ: 30/9/83 صفحه كتاب: 37- 35 مشخصات كلي آشنايي با مخلوط همگن و ناهمگن هدف كلي 1- تعريف مخلوط همگن و ناهمگن را بداند. 2- ويژگي3- هاي مخلوط همگن و ناهمگن را بداند. 4- بتواند براي مخلوط همگن و ناهمگن مثال بزند. 5- مثال6- هايي كه در زندگي روزانه در رابطه با اين دو مخلوط مي7- باشد نام ببرد. 8- بداند نام ديگر مخلوط همگن محلول است. 9- بداند كه جداسازي مخلوط ناهمگن راحت10- تر است. هدفهاي رفتاري اشاره به اين موضوع كه تمام چيزهاي اطراف ما را خداوند آفريده از جمله مواد گوناگون و توجه به اين مطلب كه هستي و هر چه در آن است براي انسان آفريده شده و خلقت خاك، آب و هوا كه نمونههايي از مخلوطهاي همگن و ناهمگن است بيهوده نبوده و در خدمت انسان و براي بهتر زندگي كردن او و در نهايت به كمال مطلوب رسيدن او ميباشد. هدف ديني كتاب درسي ـ گچ رنگي ـ وسايل آزمايش از قبيل ليوان، آب، نمك، شكر، قاشق، خاك، مقداري نخود و لوبيا و عدس، مقداري آجيل، بشقاب وسايل كمك آموزشي سخنراني ـ بارش مغزي ـ پرسش و پاسخ، انجام آزمايش روش و شيوهي تدريس 3 دقيقه سلام، احوالپرسي از دانشآموزان، دقت در وضعيت جسمي و حضور و غياب آنها كنترل تكاليف دانشآموزان قبل از شروع درس 7 دقيقه قبل از شروع درس براي آمادهسازي دانشآموزان براي درس جديد سؤالاتي از درس گذشته پرسيده ميشود: الف) انواع مواد را نام ببريد. ب)
مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان