مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 237
مسائلي در مورد ارزيابي چند رسانهاي روشها مقدمهاي بر ISO 13 407 طرح چند رسانهاي متمركز بر كاربر مطالعه موردي : مورد اشتغال مروري بر روشها مطالعه موردي: مطالعه کار پژوهشي شيوه رويدادهاي شاخص Cello: ارزيابي به وسيله بازبيني مطالعه موردي: چندرسانهاي KIOSK شيوههاي تجزيه مشاهدهاي كه اساسشان در قوم شناسي است. زمينه استفاده از تجزيه مطالعه موردي: يادداشتهاي LOTUS طبقه بندي فيش گروههاي متمركز مطالعه موردي: قابليت استفاده اوليه ارزيابي همكارانه مطالعه موردي: کيفيت نرم افزار فهرست تخمين قيمت مطالعه موردي: سازمان آموزشي راهبردهاي چند رسانه اي اصول چند رسانهاي و قابليت استفاده: يک مقدمه طرح چند رسانهاي : نقش رهنمودها مراحل مختلف چند رسانه اي مشخص نمودن نيازها برنامه ريزي پروژه و ارزيابي سازماندهي اطلاعات مسير ارزيابي طرح رابط کاربر عمومي طرح بندي صفحه نمايش هدايت در چند رسانهاي دكمههاي صفحه نمايش در چند رسانهاي استفاده از منو در چند رسانهاي فرم پركردن در چند رسانه اي استفاده از نشانهها در چند رسانهاي رنگ در چند رسانهاي عناصر چند رسانه اي متن در چند رسانهاي بازيابي اطلاعات تصاوير در چند رسانهاي دياگرام ها و جداول ويدئو در چند رسانهاي انيميشن توليد صدا گفتار درچند رسانهاي صداي بي وقفه ويدئوي بي وقفه همکاري چند رسانه اي تركيب عناصر رسانهها كيفيت رسانهها قابليت ديد يك كاربر شبكه جهاني به عنوان چند رسانهاي چند رسانه اي در عمل طرح شبكه جهاني نرم افزار آموزشي سيستمهاي اطلاعاتي عمومي كنفرانس چند رسانهاي تبليغات چند رسانهاي بازيها و سرگرمي مسائلي در مورد ارزيابي چند رسانهاي صنعت چند رسانهاي به سرعت در حال تغيير است كه به منظور بهرهمندي كامل از امكانات اخير تكنولوژي است. اين طبيعت پوياي صنعت چند
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 85,800 تومان