محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1553
  • بازدید دیروز : 819
  • بازدید کل : 3921686

مقاله احادیث درباره تربیت


مقاله احادیث درباره تربیت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:21

مقدمه :

آدمي زماني به سعادت و كمال مي رسد كه در پرتو دانش و آگاهي ، مسائل و مشكلات خود را بشناسد و براي حل اين مشكلات و رفع ناداني ها احتياج به استفاده از تجارب رفتاري ، «الگوهاي برتر» دارد بهترين الگو و سرمشق ما مسلمانان سخنان و سيره ي به جا مانده از رسول اكرم و اهل بيت گرامي ايشان است . ما اين رفتار و سيره را جز در احاديث و سيره به جا مانده از ايشان در كتب حديث نمي توانيم پيدا كنيم .

احاديث ارائه شده در اين جزوه برگرفته از كتاب الحديث 2 ( روايات تربيتي از مكتب اهل بيت چاپ دفتر نشر و فرهنگ اسلامي مي باشد ) .

اميد است كه همه ما بتوانيم در سايه سار اين احاديث رفتار خود را آنگونه اصلاح كنيم كه لااقل به درجاتي از مدارج ايمان نائل آييم .

چنانكه امام باقر (ع) فرموده است : « وَ بالدِراياتِ للروايات يَعملُوا المُؤمِنُ اِلي اَقصي دَرَجاتِ الايمان » ( بحار 1 ، صفحه 118 )

پيروان اسلام در پرتو معرفت واقعي و درك حقايق علمي روايات ، مي توانند به عاليترين مدارج ايمان نائل شوند . ( جلد 1 ص 365 )

 

 


مبلغ قابل پرداخت 39,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 300

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما