محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 183
  • بازدید دیروز : 2227
  • بازدید کل : 3945509

مقاله اپیدمولوژی سرطان سینه


مقاله اپیدمولوژی سرطان سینه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:5

اپیدمولوژی سرطان سینه

سرطان سینه بیماری جوامع پیشرفته نیست، بلکه مصریهای باستان از سال BC1600 این بیماری را شناخته بودند با این حال سرطان سینه در طول 50 سال اخیر تبدیل به یک مشکل اساسی در سلامت جوامع شده که در هر 8 زن یک زن را در طول زندگی خود تحت تاثیر خود قرار می دهد این بیماری موجب اضطراب بیش از اندازه بیماری و مرگ می شود و در بسیاری مناطق جهان رایج ترین بیماری مرگ زایی است که در میان زنان رخ می دهد.

فشار سرطان در سطح جهان هم در جوامع توسعه یافته و هم در جوامع در حال توسعه در حال افزایش است و شواهد موجود پیشنهاد می کنند که اگر چه کارهایی در این زمینه انجام شده این یماری فعلاً در حال توسعه است درصدد وقوع و شیوع سرطان سینه .

سرطان سینه یکی از مشکلات عمده در سلامت افراد در کشورهای صنعتی و غرب است، جایی که شایع ترین شکل سرطان در میان زنان در آمریکای شمالی و تقریباً در همه اروپاست. تخمین زده می شود که هر ساله این بیماری در بیش از یک میلیون زن در سطح جهان تشخیص داده می شود و علت مرگ در بیش از 400000 زن است.


مبلغ قابل پرداخت 12,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 239

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما