محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 186
  • بازدید دیروز : 384
  • بازدید کل : 3896578

مقاله درباره فایرفاکس


مقاله درباره فایرفاکس

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:26

فایرفاکس چیه ؟

فایرفاکس یه مرورگر اینترنتی هست مانند اینترنت اکسپلورر . این مرورگر جوان که چند وقتی هست ساخته شده ، سر و صدای بسیار به پا کرده و کاربران بسیاری رو به سمت خودش کشیده و در حال حاضر در بعضی از کشور ها بیش از 40% کاربران رو به خودش اختصاص داده و استفاده اون بین کاربران حرفه ای در حدود 70% هست . پایه و اساس این مرورگر براساس مرورگر نت اسکیپ هست ولی انقدر کد های اون و قابلیت هاش در این مدت قوی شد که مرورگر جدید نت اسکیپ کد های خودش رو از روی فایرفاکس برداشت و مرورگر های دیگری مانند flock از کد های فایرفاکس استفاده می کنند .

سال ها بود که ماکروسافت و مرورگرش یعنی اینترنت اکسپلورر سلطان بی چون و چرای اینترنت بودند و مرورگر هایی مثل موزیلا ، نت اسکیپ ، اپرا و ... نتونسته بودند کار خاصی انجام بدند و فقط چند درصد بازار مرورگر ها رو در اختیار داشتند ، تا اینکه بنیاد موزیلا مرورگری اپن سورس رو به نام فایرفاکس سخت و از اونجا بود که تحولاتی در این ضمینه صورت گرفت . نت اسکیپ کدهاشو بر حسب فایرفاکس نوشت ، ماکروسافت تمام تلاش خودش رو برای جلوگیری از شکست های بیشتر کرد ، بطوری که به تازگی بعد از چندین سال مرورگر جدید خودش رو داره میده بیرون و یا مرورگر اپرا که با اومدن فایرفاکس نیمی از کاربران خودش رو از دست داد و مجبور شد برای جلوگیری و شکست های بیشتر مرورگر خودش رو کاملا رایگان عرضه کند . بله ، فایرفاکس اومد و تحولی در این ضمینه انجام داد بطوری که در حال حاضر 15% کل کاربران اینترنت از فایرفاکس استفاده می کنند و این مرورگر در دیگر سیستم عامل ها هم بسیار پرطرفدار هست و کاربران متعصب اپل و مرورگرش رو تا حدودی به سمت خودش کشونده و مرورگر پیش فرض سیستم عامل های لینوکس شده .... این ها بخش کوچکی از موفقیت های بهترین محصول سال 2005 هست . در این مدت فایرفاکس بیش از 200 میلیون بار دانلود شده و یک رکورددار در این ضمینه هست و جوایز بسیار زیادی از مجلات و روزنامه های معتبر دریافت کرده .


مبلغ قابل پرداخت 20,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 246

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما