محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 738
  • بازدید دیروز : 1496
  • بازدید کل : 3929412

مقاله درباره اثر ورزش روي دستگاه گردش خون


مقاله درباره اثر ورزش روي دستگاه گردش خون

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:9

 

اثر ورزش روي دستگاه گردش خون

مقدمه وهدف

زمينخوردن مشکل شايعي در افراد مسن است و مشکلات مربوط به تعادل سبب هزينه هاي بهداشتيو اجتماعي قابل توجهي مي شوند. شواهد مؤيد آن است که روشهاي درماني سبب کاهش زمينخوردن از طريق بهبود تعادل و حرکت در اين افراد مي شود. در مقالات بررسي شده نقطهمشترک تمامي ورزشهاي تعادلي و اجراي ورزش در حال ايستاده است، لذا اين مطالعه بهبررسي اثر ورزشهاي تعادلي با صفحه متحرک در سالمندان در وضعيت نشسته پرداخته است تابا کاهش احتمال زمين خوردن ضريب اطمينان فرد را حين تمرينات افزايش داده باشد و بااستفاده از صفحه متحرک حالت ديناميك را براي پاي تمرين کننده فراهم نمايد

 

در حيوانات تک سلولي گردش و تبادل مواد مورد لزوم براي ادامه زندگي حيوان از طريق غشاي آنان صورت مي گيرد و امري ست نسبتا ساده وليکن هر گاه جسم حيوان از اجتماع سلول هاي زياد به وجود آيد سلول هاي داخلي که از تماس با محيط خارج دور هستند نياز به سيستم هايي دارند تا مواد غذايي را به آنها رسانده و مواد زائد را از محيط آنان دور بسازد اين عمل بوسيله دستگاه گردش خون انجام مي کيرد.


مبلغ قابل پرداخت 14,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 210

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما