محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 735
  • بازدید دیروز : 1595
  • بازدید کل : 3922463

تحقیق درمورد portal


تحقیق درمورد portal

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:24

Portal

شبكه هاي به هم تنيده جهاني بر پايه كار بر اينترنت به سوي تكامل پيش مي روند و به طور مستمر به بازسازي خويش مي پردازند در اثناي اين تغيير و تحول و بازسازي مفهوم جديدي به نام Portal مطرح گشته است و زير بناي تحولات مهمي در آينده گشت كه شايد زماني دور از انتظار و دسترس فرض مي شد.

رشد واحدهاي تجاري در دوره اخير شيوه هاي نوين را جهت اين پيشرفت مي طلبد . پرداختن به تجارت از طريق Portal هاي يكي از اين مدل هاي جديد است . پيشرفت در تكنولوژي هاي بي سيم تأثيرات زيادي روي پيشرفت Portal ها داشته است . Portal ها موج جديدي از اينترنت مي خوانند.

تاريخچه ايجاد Portalها به اوايل دهه 1990 باز مي گردد . در سال 1994 وقتي Net scape Navigator گسترش پيدا كرد : استفاده از وب ها تقريباً عموميت پيدا كرد . دو پروفسور و جري يانگ ( jerry Yong ) مدلي ا زيك سايت با دسترسي براي آسان براي هر كسب ساختند . سايت اوليه jerry Yang’s Guid to www نام داشت . در آن زمان اين سايت با امكانات ويژه اش بسيار مورد توجه قرار گرفت و توجه بسياري از اسپانسرها را به سوي خود جلب كرد . استقبال شايان از اين سايت اين دو را بر آن داشت تا به توسعه آن بپردازند و سپس آن را به Yahoo ! كه همچنان از پر مخاطب ترين و عمومي تين سايت هاست تبديل كردند.


مبلغ قابل پرداخت 23,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 223

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما