محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1448
  • بازدید دیروز : 819
  • بازدید کل : 3921581

تحقیق درمورد plc ها


تحقیق درمورد plc ها

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:13

مقدمه

Plc ها با نام easy محصول شرکت مولر(moeller) می باشد ، و نرم افزار easy-soft از طرف این شرکت برای کار با این plc ها ارائه شده است .

همچنان که پی ال سی های easy به سوی حرفه ای تر شدن قدم برداشته اند ، نرم افزار easy-softنیز تغییر کرده است . به طوری که در نسخه چهارم از این نرم افزار با سه خانواده مختلف از این پی ال سی روبرو هستیم.

سری اول این پی ال سی ها با نام easy-400 و سری دوم با نام easy-600 سری سوم با نام easy-800به بازار عرضه شده است.که در این مقاله نیز بیشتر به plc های easy-800 خواهیم پرداخت.

مدل های 800 یک رله کنترل الکترونیکی همراه با تایمرهای منطقی ، شمارنده ها و سوئیچ های زمانی و تابع محاسباتی می باشد. Easy-800 یک محصول توسعه یافته مدل easy-600 است .

Easy800 کاملا می تواند نیازهای صنایع را جهت اتوماسیون پاسخ دهد.قابلیت شبکه در این plc اجازه می دهد تا حدود هشت plc سری easy-800 را به هم متصل کرده و یک سیستم کنترلی واحد ایجاد کند.در این حالت به هر پی ال سی ، net station یا ایستگاه شبکه گفته می شود . هر net station می تواند شامل یک برنامه جداگانه باشد که این به شما اجازه می دهد یک سیستم سریع داشته باشید زیرا عمل کنترل به طور غیر متمرکز و هوشمند انجام می شود .و هر کدام از قسمتها به صورت محلی عمل کرده و در نهایت همه با هم ارتباط دارند.


مبلغ قابل پرداخت 17,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 180

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما