محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 691
  • بازدید دیروز : 384
  • بازدید کل : 3897083

مقاله درمورد رشته مدیریت خانواده


مقاله درمورد رشته مدیریت خانواده

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:18

رشته مد یر یت خا نواده دارای برنامه درسی میا ن رشته ای است که برای تربیت نیروی انسانی لایق وشایسته به عنوان مدیرخانواده ویا مادران آینده جامعه برنامه ریزی وسازماندهی شده است.

هدف برنامه ایجادمهارتهای پذیرش مسوولیت واعمال اصول مدیریت درتصمیم گیری ها واحساس مسوولیت هاومشارکت درحل مشکلات خانواده ی خويش وکمک به سایر خانواده ها ومشاوره با آنان به نحوشایسته است . به عبارت دیگر ، هدف برنامه در این رشته عبارتست از ایجاد مهارت و شایستگی در مدیر خانواده تا بتواند علاوه بر وظایف مادری همسری هدایت خانواده همزیستی با بستگان و خویشان وکمک به سایر خانواده ها جهت ارتقای فرهنگ خانواده وکمک به اقتصاد خانواده در حدتوان خویش تلاش نماید .

2- ضرورت واهمیتتحقیقات نشان می دهد بیشتر ازهم پاشیدگی های خانوادگی به علت عدم توافق بر سروظایف ، تقسیم کار ، حدود و اختیارات درک متقابل از همسر ونقش او در خانواده است . لذا برنامه درپاسخگویی ورفع این مشکلات طراحی شده است وعرف جامعه به تامین نیازهای آینده این جامعه بپردازد ودختران امروز رابرای تصدی امور خانواده به عنوان مادران لایق برای خانواده وامداد به سایر خانواده ها یا از طریق آموزش به ایشان ویا مشاوره دادن به آنها تربیت کند .

3- طول دوره ی تحصیلی و شکل نظام طول دوره تحصیلی پنج سال است و فارغ التحصیلان بعد از سه سال به اخذ دیپلم مدیریت خانواده فنی و حرفه ای و پس از ان به شرط موفقیت درکنکورسراسری پیوسته بعد از چهار نیم سال تحصیلی ، به دریافت مدارک کاردانی رشته ی مدیریت خانواده نایل خواهند شد


مبلغ قابل پرداخت 21,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 302

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما