محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 722
  • بازدید دیروز : 1496
  • بازدید کل : 3929396

مقاله درمورد ذخیره فشار بالا ریل سوخت


مقاله درمورد ذخیره فشار بالا ریل سوخت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:7

ذخیره فشار بالا ریل سوخت

تابع : تابع مخزن فار بالا ریل سوخت برای نگهداری وخت در فشار بالا می باشد . حجم مخزن برای توابع فشار رطوبتی سبب تپیدن سخت پمپ و چرخه های تزریقی سوخت می باشد وقتی تریق کننده باز می شود این اندازه گیری انجام می شود تزریقماده باقی مانده باعث فشار می شود به بیان دگر حجم مخزن باید به اندازه کافی برای گرد هم آوری این تجهیزات کافی باد به دیگر بیان باید به اندازه کافی برای اندازه گیری بالا آمدن فشار کافی سریع برای شروع حرکت موتور داشته باشد محاسبات شبیه سازی در طول فاز طراحی بهینه مشخصه های اجرایی را هدایت می کند فعالیت کناری به عنوان یک مخزن سوخت ، ریل سوخت برای تزرق کننده را توزیع می کند .

 

طراحی

ریل سوخت شکل لاستیک دارد (شکل 101) می تواند تعدادی طرح به عنوان گونه های موتوری داشته باشد ، که برای حسگر فشاری ریل روند فزاینده دارد و یک دریچه ی تشکیل با دریچه ی کنترلی فشاری داشته است .

 

مفهوم عمل کردن

سوخت فشرده سژه به وسیله فشاری بالا از طریق یک خط سوخت فشار بالا برای راه دخول ریل سوخت استفاده می شود (4) از این فهمییده می شود که این برای تزریق کننده انفرادی پخش می شود (بخاطر ریل معمولی دوره ای)

فشار سوخت بوسیله حسگر فشار ریل اندازه گیری می شود و برای حجم مورد نیاز به وسیله دریچه کنترل فشار کنترل می شود دریچجه فشاری به عنوان یک دریچه کنترلی فشار موکول به تجهیزات سیستمی استفاده می شود و تابع آن برای محدود کردن فشار سوخت در ریل سوخت برای فشار بالا مجاز است سوخت فشرده بالا از ریل ضربه می خورد گودال داخل ریل سوخت دائم با سوخت فشرده پر می شود توانایی فشرده شدن سوخت زیر فشار بالا برای یک اثر مخزنی به کار برده می شود و این وقتی است که سوخت از ریل سوخت برای تزریق کردن آزاد می شود . فشار در مخزن فشار باللا به طور تقریبی ثابت باقی می ماند و ای نوقتی است که کمی وسیعی از سوخت آزاد شود .


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 292

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما