محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات ما راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 306
  • بازدید دیروز : 819
  • بازدید کل : 3920439

تحقیق درمورد افزايش كارآئی برنامه های وب در ASP.NET 2.0


تحقیق درمورد افزايش كارآئی برنامه های وب در ASP.NET 2.0

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:117

يكی از ملزومات كليدی در هر نوع برنامه كامپيوتری ميزان كارائی و قابليت پاسخگوئی سريع آن به كاربران است . طراحان و پياده كنندگان برنامه های كامپيوتری می بايست در زمان طراحی ، پياده سازی و نوشتن كد به اين موضوع توجه جدی داشته باشند.
برنامه های وب با توجه به ماهيت و رسالت خود می بايست قادر به ارائه خدمات مورد نياز به صدها و يا هزاران متقاضی همزمان به سادگی و با سرعت مطلوب باشند. به عبارت ديگر ، همزمان با افزايش كاربران نمی بايست شاهد افت سرعت و كارآئی يك برنامه وب باشيم .
با ارائه فريمورك دات نت و به دنبال آن ASP.NET ، پياده سازی يك برنامه وب بطرز ناباورانه ای ساده شده است . همين موضوع باعث شده است كه طراحان و پياده كنندگان بيشتر در انديشه طراحی و پياده سازی سريع برنامه های وب باشند و به مسائل مربوط به كارآئی برنامه كمتر توجه نمايند .
پياده كنندگان برنامه های وب با استفاده از فناوری ASP.NET می بايست با بكارگيری مجموعه ای از ترفندها ، فناوری ها و رعايت برخی نكات كليدی اقدام به پياده سازی برنامه های وب با كارآئی بالا نمايند .


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 382

برچسب های مهم

به راحتی از ما خرید کنید به شما تضمین میکنیم که از فایل های ما راضی باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما